Administratör inom Ekonomi och HR (Deltid)
Skicka ansökan 13 dagar kvar
HR Administratör
13 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och självständig administratör med erfarenhet inom ekonomi och HR? Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och som vill arbeta i en dynamisk miljö hos vår kund i Göteborg, 2-3 dagar i veckan. Om du har ett öga för detaljer, är proaktiv och har goda IT-kunskaper, kan detta vara rollen för dig Vi söker en självgående och driven administratör till vår kund i Göteborg! Rollen omfattar administration inom ekonomi, HR och allmänna kontorsuppgifter. Du kommer att arbeta 2-3 dagar i veckan och stödja vårt team med uppgifter som löneadministration, fakturahantering, resebokningar, samt kontorsinköp och hälso- och säkerhetsfrågor. Dina ansvarsområden inkluderar: • Administrera projekt och fakturor • Supportera chefer med lönefrågor • Hantera kontorets inköp och faciliteter • Planera och arrangera events • Avtals- och leverantörshantering • Uppdatera kundinformation och godkänna betalningar Kvalifikationer: • Flytande i svenska och engelska • God IT-vana och erfarenhet av system som Fortnox är meriterande • Strukturerad, noggrann och proaktiv Ansökan Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Johanna Kalered Martinsson på email [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-08
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb