Administratör, kunnig i Excel, konsultuppdrag start mitten av januari!
Skicka ansökan 18 dagar kvar
Administratör
18 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag: Nu behöver vi din hjälp! Vår kund som ligger centralt i Stockholm står inför ett mycket stort projekt med start under januari månad. Man behöver därför ta in en extra resurs för administrativt stöd i ungefär ett halvår men med möjlighet till förlängning. Högt och lågt bland de administrativa arbetsuppgifterna samt en hel del rapportering i Excel. Då detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd hos oss på Avanzera. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal. Arbetsuppgifter: Gruppen, som du kommer att arbeta i, fokuserar på konsumentsidan och har ansvar för följande områden; - Säljstöd –säljkampanjer och rapportering kring försäljningsresultat - Policyadministration – hantering av policyer till kunder och partners - Fakturering och betalning - Kundkommunikation – se till att all relevant kommunikation når kunder och partners vid behov - Kundtjänstsupport – se till att kundtjänst har nödvändigt utbildningsmaterial och dokumentation - Finna förbättringar i processer och system Du kommer stötta de fyra personer som redan är i "Konsumentteamet" med en stor bredd av administration i områdena ovan. Din bakgrund: Vi söker dig som har haft administrativa roller tidigare och ett måste är goda kunskaper i Excel. Meriterande om du har erfarenhet från försäkringsbolag. Som person har du lätt för att samarbeta och är prestigelös med bra energi. Vad gäller språk så krävs det svenska, engelska och något till nordiskt språk är meriterande. Om oss: Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt. Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Administratör Orderhanterare Orderkoordinator Orderadministratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ koordinator
18 dec
Operatör Larmoperatör Administratör Linjeoperatör Kundadministratör
13 dec
Handläggare Administratör Kundhandläggare IT-administratör Webbadministratör Kundadministratör
13 dec