Om tjänsten
Vi söker en kundsupportmedarbetare till ett konsultuppdrag via The Pace, med start i slutet av februari eller början av mars, och en varaktighet på minst sex månader. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller möjlighet att överrekryteras till kunden. Du kommer att utgå alla dagar från kundens kontor.
Dina arbetsuppgifter
Som kundsupportmedarbetare kommer du vara ansiktet utåt för företaget och säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse. Du ansvarar för att ta emot och hantera inkommande ärenden via samtal och ärendehanteringssystemet. Målet är att lösa kundens ärende vid första kontakten, eller se till att ärendet tas om hand av rätt kollega och följa upp tills det är löst.
I din roll arbetar du också med att utveckla kundernas affärer genom att erbjuda långsiktiga och hållbara lösningar för avfallshantering. Du kommer att jobba nära dina kollegor i filialen och i supportteamet på fem personer.
Exempel på arbetsuppgifter
Vem söker vi?
Vi söker dig som är serviceinriktad och har lätt för att bygga och underhålla relationer. Du trivs med att kommunicera och skapa en positiv kundupplevelse. Du har lätt för att samarbeta, men arbetar också bra självständigt. Som person är du ansvarstagande, strukturerad och bra på att prioritera i ditt arbete.
Kvalifikationer
När du blir en del av The Pace
Som konsult på The Pace får du en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och kollektivavtal – vi vill att du ska känna dig trygg i din anställning. Vi ställer höga krav på dig, och vi förväntar oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett var du är i din karriär ska rollen hos oss ge dig kunskap och erfarenhet för att ta dig vidare till nya spännande utmaningar.
The Pace är specialister inom rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som administratör, projektkoordinator, assistent och kontorsansvarig. Vi erbjuder dig ett brett nätverk av företag som söker skickliga administratörer. The Pace är en del av Wise Professionals, med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Ansökan
Har du frågor om tjänsten eller processen? Tveka inte att kontakta oss! Ansvarig för detta uppdrag är Emma Rehn ([email protected]) och Emilie Runnegård Shawwaf, konsultchef ([email protected]).
Vi går igenom ansökningarna löpande, och eftersom processerna ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!