Administrativ kundsupport med systeminriktning
Skicka ansökan 15 dagar kvar
Ekonomiassistent Kundtjänstmedarbetare Administrativ kundsupport
15 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Ted Bernhardtz Group växer och söker nu en ny stjärna inom kundsupport. Vi vill hitta dig som är självgående med stark systemvana och erfarenhet av kund- och artikeladministration i komplexa systemmiljöer. Här får du möjligheten att vara med och utveckla en ny roll med många kontaktytor på ett tillväxtbolag mitt i centrala Göteborg. Om tjänsten Rollen som administrativ kundsupport innebär daglig administration och ett nära samarbete med kundansvariga, IT-ansvarig och externa kunder. Du har en bred roll där du arbetar i systemet GARP samt hanterar stora mängder data i Excel. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Uppläggning av sortiment och e-handelsfrågor för projektkunder • Hantering av användarkonton inkl. uppläggning, ändringar och samordning med kund och IT-avdelning • Produktion och redigering av texter, bilder och måttguider • Kundadministration i GARP, inkl. uppläggning av nya kunder och uppdateringar • Artikelupplägg enligt fastställd artikelstruktur • Uppdatering och hantering av prislistor • Kundrapportering, leverera rapporter direkt till kund • Intern rapportering och statistik • Hantering av kundorderändringar • Manuell orderläggning • Lageravstämningar • Dokumentation och processbeskrivning Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill arbeta med både administration och kundkontakt i en dynamisk miljö på ett entreprenörsdrivet företag! Lämplig bakgrund Vi söker dig som har förmågan att snabbt sätta dig in i nya system och processer, är lösningsorienterad och kan hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Du har en gedigen erfarenhet av arbete i olika affärssystem, helst av GARP, samt har en avancerad nivå i Excel. Kanske har du en bakgrund inom kundtjänst med liknande arbetsuppgifter eller som ekonomiassistent. Framför allt tycker du att det är roligt att arbeta administrativt och ser dig långsiktigt i en kundsupportroll. Som person är du engagerad, flexibel och prestigelös. Du är trygg i dina kunskaper, nyfiken och lättlärd. Din kommunikativa och serviceinriktade sida gör att du har förmågan att skapa goda relationer och på så sätt bidra till ett gott samarbete och en härlig kultur inne på kontoret. Vidare ser vi att du är strukturerad och noggrann, har förmåga att prioritera och kan självständigt ta ansvar för ditt arbete. Då rollen innefattar många kontaktytor är det dessutom viktigt att du har en stark förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska. Vad erbjuder vi Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och är på 100%. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via SJR på ca 6 månader, därefter finns det goda möjligheter till en direkt anställning på Ted Bernhardtz at Work. Du arbetar på plats i deras trevliga lokaler på Järntorget i centrala Göteborg tillsammans med ett 20 tal härliga kollegor. Om företaget Ted Bernhardtz At Work är ett ägarlett bolag och en av dom ledande leverantörerna av företagskläder i Skandinavien. Vi designar och producerar yrkeskläder som hjälper till att stärka företags varumärken. Vi erbjuder kundservice på olika språk, logistik och lagerhållning och ett internationellt nätverk för smidigare service på alla marknader. Våra kunder ska kunna lita på att vi tar ansvar. Det kallar vi på Ted Bernhardtz At Work god varumärkesvård. Vårt företag levererar yrkeskläder till sju länder, har huvudkontor i Göteborg med drygt 25 medarbetare samt produktionskontor och fabriker i Dhaka, Bangladesh. Besök gärna Ted Bernhardtz At Works hemsida för mer information https://tedbernhardtzgroup.com/atwork.se Ansökan I denna tillsättning samarbetar Ted Bernhardtz Group med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanna Niklasson via [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-31
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Umeå
Deltid
Administratör Kundtjänstmedarbetare
Idag
Rådgivare Kundtjänstmedarbetare
Idag
Teknisk support Kundtjänstmedarbetare
Idag