Kundservice - Energibolag - Lund
Danda
Lund Heltid
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.

Kravspecifikation:

Skallkrav:

  • trevlig attityd,
  • ansvarstagande,
  • lösningsorienterade,
  • serviceinriktade,
  • samarbetsförmåga,
  • tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument.

Börkrav:

  • tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.
  • Kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-13
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare