Om jobbet StjärnaFyrkant är en av Sveriges ledande återförsäljare inom telefoni & kommunikationslösningar till företag. Vår målsättning är att våra kunder bara ska behöva ha en kontakt och att vi tar hand om tekniken och låter kunden fokusera på sin kärnverksamhet.
Arbetsuppgifter och ansvar!• Besvara kundkontakter i telefon, mail och chatt• Administration och ärendehantering av avtal och tjänster• Felsökning och problemlösning• Orderregistrering och avstämning i CRM-systemVem är du?Vi letar efter en entusiastisk individ som brinner för kundkontakter och kundutveckling. Du kommer att trivas i strukturerade arbetsmiljöer och aktivt bidra med förbättringsförslag till våra arbetssätt och rutiner. Din positiva attityd och förmåga att lösa problem är avgörande. God kommunikationsförmåga, såväl i tal som skrift, är viktigt, och det är en fördel om du har erfarenhet av serviceyrken och kundbemötande.
Vi ser gärna att du har:
+ Plus i kanten
Varför jobba hos oss?
Hos oss får du en fantastisk arbetsmiljö och en härlig gemenskap med kollegor. Vi tror på individens utveckling och erbjuder både coaching och utbildning för att stötta din karriär.
Vi respekterar balansen mellan arbete och fritid och skapar en kultur där alla känner sig värdefulla. Du får dessutom chansen att utvecklas i ett växande bolag som alltid välkomnar ny teknik och innovation.
Vi erbjuder:
Välkommen till en arbetsplats där din utveckling står i fokus!
Om du är redo för nästa steg i din karriär, ser vi fram emot din ansökan!