Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en erfaren administratör och brf-ekonom till brf Jupiter.
Hos oss är det du som påverkar din utveckling.
Vi förväntar oss att du bidrar till föreningens framgång och lovar i gengäld att dina insatser kommer att värdesättas.
Om brf Jupiter 1Bostadsrättsföreningen Jupiter 1 grundades den 25 juni 1962 och består av totalt 846 lägenheter.
Föreningen omfattas av en bevarandepolicy som skyddar områdets estetik genom att förbjuda ombyggnationer eller ändringar av fasaderna som skulle påverka fastigheternas övergripande utseende.
Brf Jupiter sköter sin fastighetsförvaltning inom egen regi, inklusive teknisk förvaltning, ekonomisk förvaltning, service, underhåll, reparationer, snöröjning och trädgårdsskötsel.
Vissa specifika uppgifter utförs av underentreprenörer.
Vi erbjuderVår arbetsplats präglas av trygghet och stabilitet, där varje medarbetare blir en viktig del av teamet.
Vi värnar om våra anställda och satsar på långsiktiga relationer.
Genom kontinuerlig utbildning ser vi till att vår personal ständigt utvecklas.
Hos oss råder en familjär atmosfär.
Teamandan stärks genom regelbundna gemensamma aktiviteter, såsom middagar med styrelsen två gånger om året, gemensamma luncher och aktiviteter med föreningens medlemmar.
Ditt uppdragI din roll som administratör och ekonom kommer du självständigt att arbeta med bostadsrättsföreningens ekonom och administration, du kommer att ha ett direkt ansvar för arbetsuppgifterna.
Rollen är jämnt fördelad mellan dessa två områden, där du spenderar 50% av din tid på administrativa uppgifter och 50% på ekonomiska frågor.
Tjänsten är på heltid med arbetsplats på Grindtorpsvägen 13 i Täby.
Tillträde i mars 2025.
Dina dagliga arbetsuppgifter inkluderar:
- Överlåtelse, felanmälan och avgifter
- Bakgrundskontroll och kontraktsskrivning
- Pantnoteringar och P-platser
- Upphandling av lån, möte med bank
- Bokföring, löner och budget
- Hantering av fakturor
Vem söker vi för tjänsten?Vi söker dig som har ett stort intresse för ekonomi i bostadsrättföreningar samt har erfarenheter av administrativa uppgifter.
Du blir en central figur i företaget och det är avgörande att du utstrålar en stark serviceanda.
Dessutom är det viktigt att du är fokuserad på att uppnå resultat och har god förmåga att kommunicera, både inom förvaltningen och externt.
Vi söker dig som har följande kvalifikationer och erfarenheter - Minst 10 års erfarenhet som administratör samt ekonom
- Erfarenhet av att arbeta med ekonomi och löpande bokföring, reskontra, rapportering, bokslut, skatter och moms och löner
- Erfarenhet av administrativa uppgifter som överlåtelse, pantnotering, avgifter, felanmälan och kontraktsskrivning
- Goda kunskaper i engelska
- God datorvana
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att jobba med bostadsrättsföreningar samt arbetat i fastighetssystemet Hogia.
Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Svetlana Fedorova, på 073-533 29
05. Observera att ansökan endast kan ske via vår hemsida och inte via e-post.
Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Isaksson Rekrytering men du kommer att bli direktanställd hos HSB brf Jupiter.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Sista ansökningsdatum är 30/10/2024.
Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg, infrastruktur, teknik och förnybar energi Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega.
Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). https://www.isakssonrekrytering.seVälkommen med din ansökan via länken!