Om oss
Sandhem Gruppen AB erbjuder stöd och skydd för individer i utsatta situationer. Nu söker vi en administratör som vill vara en nyckelperson i vår organisation och vara med på vår spännande resa när vi växer och utvecklas.
I denna roll kommer du att ha ett brett ansvarsområde, där arbetsuppgifterna sträcker sig från att hantera fakturor och beställa material, till att ge administrativt stöd till vår VD. Du kommer att vara ansvarig för de ekonomiska och administrativa uppgifterna och arbeta självständigt i nära samarbete med övriga kollegor.
Dina arbetsuppgifter är bla:
Vi söker dig som:
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter som rör löner och anställningar. Du ska kunna ta ansvar för dina arbetsuppgifter och vara en pålitlig och flexibel kollega.
Har körkort B
Vi erbjuder:
Om du går vidare i rekryteringsprocessen krävs utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB och egna uppgifter. Beställ utdragen i god tid innan eventuell intervju. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan snarast. Alla ansökningar hanteras via denna annons.