Administratör
Skicka ansökan
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-08-19

Vi är specialister på logistik och inköp av frakttjänster. Våra effektiva arbetsmetoder och avancerade analysverktyg hjälper kunderna att strukturera transporten, vilket resulterar i högre fraktkvalitet och minskade fraktkostnader.

Vi besparar i snitt företagen 24,8% av deras transportkostnader när vi har utfört optimeringen.

Du jobbar självständigt med att fånga upp kunderna för att utföra kostnadsfria transportanalyser och/eller fakturakontroller.

Är du en självgående person som älskar att göra affärer är du troligtvis den vi söker. Lönen är fast.

DIn Transportpartner har kontor på följande orter Stockholm, Göteborg , Malmö, Helsingborg , Jönköping, Uppsala

Jobb Översikt

Rapportera till VD och tillhandahålla administrativt stöd till konsult teamet.

Denna roll kommer att bygga starka partnerskap och relationer med interna och externa intressenter för att leverera utmärkt kundcentrerat affärsstöd över alla funktioner och nivåer.

Denna roll kräver en person som kan arbeta självständigt för att tillhandahålla en skräddarsydd supporttjänst.


Ansvar

Nyckeluppgifter och ansvarsområden:

Tillhandahåller allmän kontorsledning och planering.

Ge allmän administratörssupport till konsulterna.

Hantera hantera transportanalyser och upphandlingar.

Skapa och underhålla projektets elektroniska mappar, arkivering och adminsystem.

Förbereda rapporter och presentationer med hjälp av MS Office-applikationer.

Distribuera protokoll från möten där så krävs.

Rekvisition av pappersvaror, kontorsutrustning, PPE mm.

Sammanställa teamrapporter veckovis, varannan vecka och månadsvis vid behov, och arrangera granskning av rapporterna.

Skriv och redigera text – som, men inte begränsat till, brev, PM, rapporter

Kundtjänst

Sammanställning och verifiering av utgiftsrapporter för att följa företagets policy och utfärda till leverantörsreskontra.

Kvalifikationer

Grundläggande kvalifikationer och utbildning:

Högskoleutbildning

Det är meriterande men inte nödvändigt att ha erfarenhet av liknande roll.

Erfarenhet av MS Office, (Excel, Word och PowerPoint) och SharePoint

Föredragna kvalifikationer och utbildning:

Hjälpsam natur med en positiv kan-göra-attityd

Proaktivt förhållningssätt och full av energi

Bekväm att hantera ett brett spektrum av människor på alla nivåer och bakgrunder, lättillgänglig med starka kommunikations- och lyssnarförmåga

Flexibel och anpassningsbar till förändringar i affärskrav och prioriteringar

Exceptionell administrationsförmåga och ett öga för noggrannhet och detaljer

Beredd att gå den extra milen när det behövs

Tjänsten är till en börja 50% och kommer inom 3 månader övergå till heltid med möjliget till att bli administrativ chef över både kundtjänst och konsult verksamheten.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons