Denna rekrytering är ett visstidsanställning under ca 6 månader hos vår kund.
Som planerare kommer du att arbeta med produktionsplanering i nära samarbete med inköp, produktion, logistik och kundservice. Rollen innebär ett stort eget ansvar där du arbetar proaktivt för att optimera flöden, hantera avvikelser och bidra till en smidig produktion. Du blir en del av ett team med god sammanhållning och högt engagemang.
Vi söker dig som har erfarenhet av planering, logistik eller liknande arbetsuppgifter, gärna inom tillverkningsindustrin. Du är van att arbeta i affärssystem och Excel, och har god kommunikativ förmåga. Som person är du lösningsorienterad, noggrann och trivs med att arbeta i team.
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas.
Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss.
Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb.
Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Hanna Åstrand på [email protected] alternativt Eric Alvérus på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.