Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Ordermottagare till Montano AB
Skicka ansökan 32 dagar kvar
Ordermottagare Kundtjänstmedarbetare
32 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om företaget Montano är ett stabilt familjeföretag med långsiktiga och engagerade ägare som med omsorg, trygghet och innovation bygger bolaget och verksamheten vidare in i framtiden. Med omfattande branscherfarenhet sedan 60-talet lagerhåller och säljer vi handelsstål, smides- och byggprodukter samt industriförnödenheter Montano har en lokal förankring i Västsverige med huvudkontoret i Bohus och kunder över hela landet. Montano står för kvalitet, hög servicegrad och snabba leveranser med yrkeskunnig personal, vilket man är kända för, och som har varit en stor framgångsfaktor för bolaget genom åren! Om tjänsten I den här tjänsten kommer du att ha en central position i organisationen med ansvar inom e-handel med allt vad det innebär inom orderhantering, direkt- och e-handelsförsäljning, kundrelationer och i viss mån inköp. Organisationen är platt och man kommer vara med i hela order- och försäljningsflödet samt inom sortiment och leverans. Du kommer att jobba nära de operativa cheferna i denna roll och ha nära tillgång till seniora och kunniga experter. Utvalda arbetsuppgifter: · Hantera alla inkommande ordrar webben. · Säkerställa sortiment/tillgänglighet · Allokera sortiment från tredje part om beställningsvaror · Hantera samtal och kommunikation rörande webbordrar / mindre direktordrar · Göra UC/kreditbedömningar · Hantera kundtjänst / bemötande i telefon, skrift och butik Tjänsten är på heltid och tillsvidare efter 6 månaders provanställning. Din erfarenhet Vi söker dig som har erfarenhet av orderhantering, kundservice, leverantörskontakter eller liknande administrativa roller. Vi ser gärna att du har en god teknisk förståelse, gärna med tidigare arbete i stål-, bygg- eller industribranschen, antingen operativt eller administrativt. Det är meriterande om du har erfarenhet från e-handelsplattformar eller arbetat i olika affärssystem. I övrigt bör du ha god datavana, kommunicera obehindrat på svenska och engelska samt inneha B-körkort. Din personlighet Som person vill du utvecklas, ta och ha ansvar, vara en god självledare, lagkamrat och kommer till arbetet med positiv energi. Du borde även vara trygg i din kommunikativa förmåga då det sker daglig kontakt med kunder, leverantörer och kollegor. Eftersom rollen är bred och koordinerande är det viktigt att du kan ta egna initiativ och prioritera uppgifter. Vi letar efter en driven person som vill växa med rollen och vara en del av ett starkt och tryggt familjeföretag som hela tiden strävar framåt och uppåt mot nya höjder. Om Bahusia Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer. Läs mer om oss på https://bahusia.se För mer information Henrik Sellering, telefon 073 317 26 51 Välkommen med din ansökan!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-02
Antal platser 1

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Reparatör Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Underhållsmekaniker Kundtjänstmedarbetare
Idag
Tekniker Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Fältservicetekniker
24 nov
Godsmottagare Kundmottagare Ordermottagare Orderhandläggare Orderadministratör
27 nov
Resekonsult Travel Agent Bokningsagent
24 nov