OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Kundtjänst/Receptionsmedarbetare till Akademikliniken Gärdet
Brinner du för kundservice och vill vara den trygga rösten som hjälper våra kunder genom hela deras resa? Akademikliniken på Gärdet söker nu en engagerad och professionell kundtjänstmedarbetare som vill bli en viktig del av vårt serviceteam.
Om rollen
I rollen ansvarar du för att ge ett varmt, professionellt och lösningsorienterat bemötande både i telefon, via e-post och på plats i receptionen. Du är ofta den första och sista kontaktpersonen våra kunder har, vilket gör din roll avgörande för kundupplevelsen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vem är du?
Du är en naturlig människokännare som alltid sätter kundens behov främst. Du har ett lugn och en trygghet i bemötandet, även när det är högt tempo. Några av dina starka egenskaper är att vara organiserad, effektiv och lösningsorienterad. Du trivs i en roll där service är i centrum.
Vi ser gärna att du har:
Vad vi erbjuder:
Anställningsform
Tillsvidareanställning. 6 månaders provanställning tillämpas.
Arbetstider
Deltid ca 95%. Arbetstiderna följer verksamhetens öppettider, måndag-fredag.
Kontakt
För ytterligare information om tjänsten och ansökan är du välkommen att kontakta [email protected]
✨ Välkommen till Akademikliniken – där våra kunder blir världens nöjdaste. Med sig själva.
Genom att skicka in din ansökan via e-post samtycker du till att CV, Personligt brev och dess personuppgifter behandlas av Akademikliniken för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritetspolicy.