OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Orderhanterare med kundfokus - Helsingborg
Säljare Rekryterare Orderhanterare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Om tjänsten För en rekrytering söker vi nu en orderhanterare med kundfokus till Helsingborg! Tjänsten kommer att innefatta kundansvar i form av att bygga nya och vårda befintliga kundrelationer, orderhantering och försäljning. Arbetet sker tillsammans med kollegor i ett mindre team.  Ort: Helsingborg Omfattning/varaktighet: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidare Arbetstider: Dagtid Arbetsområdet innefattar bl.a: * Vårda befintliga kundrelationer samt hitta och skapa nya kundrelationer. Det sker genom regelbundna uppföljningar, säkerställande av kundnöjdhet samt genom att identifiera kundernas behov * Hantera ordrar; samarbete med logistik- och produktionsteamet för att optimera orderflödet och lösa eventuella problem som kan uppstå under processen * Försäljning; arbeta efter försäljningsmål och strategiskt planera aktiviteter för att uppnå dessa mål * Hålla och delta i kundmöten * m.m. Vem är du? * Vi ser gärna att du har högt kundfokus och trivs med ett socialt jobb  * Tidigare arbetserfarenhet inom exempelvis försäljning/säljare, kundservice eller logistikadministration * God datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem samt Office 365 * Körkort och tillgång till bil * Flytande svenska och engelska i tal och skrift Viktigast av allt anser vi är att du är en initiativtagande, driven och serviceinriktad person. Du tycker det är roligt med kundmöten och har ett strukturerat arbetssätt! Låter det här som en passande utmaning för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på  042 21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-02
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

HR-chef HR-konsult Rekryterare HR-assistent HR-specialist Projektledare HR-generalist HR-koordinator HR-administratör Personalsamordnare Personalhandläggare
13 dec
HR-konsult HR-administratör HR Business Partner
23 dec