Nu söker vi en Second line Supporttekniker till vår kund i Solna. Drivs du av att hjälpa kunder och jobba med tekniskt problemlösande?
Arbetsplats: SolnaOmfattning: Heltid. Du kommer initialt att arbeta som konsult genom oss på EdZa med ambition att bli överrekryterad av kund.
Om rollenSom Second line supportteknikerkommer du primärt att arbeta med vår kunds IT lösningar. I arbetsuppgifterna ingår ärendehantering, felsökning av avancerade problem hitta lösningar på problem och att åtgärda. Genom att hjälpa deras kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet. I din roll som Second line supporttekniker kommer du bland annat att arbeta med applikationer som:
Om dig
Som person har du ett starkttekniskt intresse och är serviceminded. Du är social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och logiskt tänkande och vill utveckla dina kunskaper. Du är en lagspelare och tänker på teamets bästa. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.
Välkommen med din ansökan!Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringen kommer hållas av Ed: Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.