Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-10

Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl a Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Vi utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Vår verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur vi agerar mot våra medarbetare. På så sätt ger vi våra kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val.

Med andra ord - hos oss är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga våra medarbetare är för oss. Välkommen du med!

Bli en av oss

Dagab Butikssupport har i uppdrag att supportera Axfoodkoncernens butiker; Willys, Hemköp, Snabbgross, City Gross och Axfoods övriga butikskedjor. Vi vill fortsätta vår framgångsresa som företag och utökar därav vår Butikssupport på Dagab. Vår företagskultur präglas av samarbete och framåtanda. För oss är det viktigt att ge utrymme för initiativ och nya idéer.

Det här får du göra

Genom att arbeta med kvalitativ kommunikation och ärendehantering säkerställer vi ett effektivt varuflöde för våra butiker och kunder. Dina främsta arbetsuppgifter är att supportera våra butiker och kunder via telefon, mail och chatt.

I din roll som supportmedarbetare får du möjlighet att:

  • Arbeta proaktivt med ständiga förbättringar.
  • Arbeta problemlösande och analyserande med kundärenden över hela Sverige.
  • Utveckla nya lösningar och ständigt förbättra verksamheten tillsammans med dina kollegor.

Det här förväntar vi oss

Som person har du en hög servicekänsla och en förmåga att se lösningar på problem och tycker om att arbeta i ett högt tempo. Du ser kundnyttan och har kundens bästa i fokus. I dina kontakter är du lyhörd och aktiv och har lätt för att etablera och underhålla kontakter. Vi tror att du har ett naturligt driv, en nyfikenhet och har en förmåga att omsätta tanke till handling.

Du är ansvarstagande, initiativtagande, noggrann och är utåtriktad med god social kompetens som drivs av möjligheten att utvecklas i din yrkesroll och att få ta eget ansvar.

Vi ser att du har en mycket god datorvana och kunskap i Microsoft Office.

Du skriver och talar svenska samt engelska obehindrat.

Erfarenhet från kundservice och support-arbete är meriterande.

Mer info

Arbetet bedrivs i huvudsak under kontorstider vardagar men även kvälls- och helgarbete förekommer.

Placering är på vårt kontor på A6-området i Jönköping.

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Vikariatsanställning

Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Johanna Holmberg, 0706050354. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-07-07. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor.

För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer.

Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood

Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 2
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons