Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-21

Arbetsuppgifter

För vår kunds räkning söker vi nu en HR Generalist! I uppdraget som HR Generalist kommer du att arbeta brett med HR-relaterade frågor och dukommer att spela en nyckelroll i att stödja våra chefer och medarbetare i dessa frågor. Du kommer att arbeta med en rad olika arbetsuppgifter och projekt inom HR-området, bland annat:

  • Administrativa uppgifter kopplade till HR-processer och system
  • Hantering av personalärenden och arbetsrättsliga frågor
  • Stöd i förändringsarbete och organisationsutveckling

Vår kund erbjuder en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Som en del av HR-teamet kommer du att vara med och forma framtidens HR-arbete i ett globalt företag med starka värderingar och ett tydligt fokus på hållbarhet.

Kvalifikationer
  • Du har minst 1 års erfarenhet av HR-administration, gärna i en People Services center-miljö
  • Du har erfarenhet avHR-system, anställningsprocesser och preboardingprocesser
  • Du har god kunskap om kollektivavtal, svensk arbetsrätt och tillämpning av företagspolicyer
  • Du har flytande kommunikationsförmåga på svenska och engelska, i tal och skrift
  • Det är meriterande om du har erfarenhetav att arbeta med ServiceNow och SAP SuccessFactor
Personliga egenskaper

För att trivas i uppdragetsom HR Generalist hos vår kund tror vi att du är en person som har ett genuint intresse för människor och deras utveckling. Duär proaktiv och lösningsorienterad samtstrukturerad och har god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Vidare är duflexibel och trivs med att arbeta i en föränderlig miljö, samtidigt som du har en stark servicekänsla och förmåga att bygga goda relationer.

    Företagspresentation

    Vår kund som verkar inom retail är ett svenskt börsnoterat företag. De har tydliga värderingar kring grundläggande respekt för individen, stark tro på medarbetare samt teamwork. De har butiker runt om i hela världen och ett antal kontor i Stockholm där man kommer vara placerad.

    Om oss

    JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

    När du blir en av oss

    Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

    Lön

    Enligt överenskommelse.

    Tillträde och ansökan

    Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2024-09-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vår kund tillämpar en hybrid arbetspolicy. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

    Mer info

    Omfattning Heltid
    Varaktighet 3 - 6 Månader
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons