OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Kund- & kontorskoordinator till APPuru AB (Pyramid-experter)
Tycker du om att ha många bollar i luften, prata med människor och få saker att hända? Trivs du lika bra i telefonen som i våra digitala system – och gillar känslan av att vara “spindeln i nätet”? Då kan du vara APPurus nästa kollega.
Om APPuru
APPuru AB är specialister på Pyramid affärssystem – och bara Pyramid. Vi hjälper våra kunder att få ordning, struktur och effektiva flöden i sin vardag. Vi är ett mindre bolag där det är kort väg från idé till beslut, och där alla faktiskt märks.
Om rollen
Vi söker en person som både gillar kundkontakt och är trygg i att arbeta i olika system. Rollen är en kombination av:
Kundrelationer
Ringa kunder, följa upp och planera om uppdragSkapa och vårda långsiktiga relationerVara en trevlig och trygg röst i telefonen
Kontorsnära uppgifter
Hålla koll på kaffemaskin, enklare inköp och “småfix” på kontoret
Se till att saker fungerar i vardagen (utan att behöva hålla i en dammsugare…)
Administration & planering
Boka och planera uppdrag i våra system
Arbeta i affärssystem, CRM och andra IT-verktyg
Hantera inkommande samtal och ärenden
Ev. projektledning (för mer senior profil)
Hålla ihop mindre kunduppdrag eller delprojekt
Följa upp, påminna, styra upp och se till att saker kommer i mål
Rollen kan delvis formas efter dig – är du mer junior blir det mer kundkontakt och administration, är du mer senior kan projektledning och mer ansvar växa in naturligt.
Vem vi söker
Vi tror att du:
Meriterande (inte krav, men stort plus)
Det viktigaste för oss är inställningen – att du vill jobba, lära dig och vara en del av ett team där alla bidrar.
Vad vi erbjuder
OBS: Ange lönekrav i ansökan