Arbetsbeskrivning
Om rollen
Vi söker en engagerad och noggrann HR-assistent för en tillfällig roll på vår kunds HR-avdelning. Uppdraget sträcker sig fram till maj och omfattar 8–16 arbetstimmar per vecka, vilket gör det perfekt för dig som är HR-student och letar efter ett deltidsarbete vid sidan av studierna.
I rollen kommer du att:
• Ansvara för att skicka ut anställningsavtal, policys och andra HR-relaterade dokument.
• Registrera nyanställda i vårt HRM-system.
• Ta fram och uppdatera en månadsvis organisationsöversikt över personal.
Rollen som HR-assisten är ett konsultuppdrag via Adecco på deltid. Arbetet startar senast 7 januari och din placeringsort är i Malmö.
Om dig
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi gärna att du är:
• Student inom HR, personalvetenskap eller motsvarande område.
• Noggrann, strukturerad och har en känsla för detaljer.
• Självständig och trygg med administrativa arbetsuppgifter.
• Bekväm med att arbeta i digitala HR-system (erfarenhet är meriterande, men inget krav).
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Liridona Brahimi via
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
[email protected]
Välkommen med din ansökan!