Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:Vi genomför intervjuer denna vecka för omgående tillsättning. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Brinner du för att lösa tekniska problem och skapa positiva användarupplevelser? Vill du vara med och säkerställa en stabil IT-miljö? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!
Vad vi söker:
- Minst 2 års erfarenhet som IT-supporttekniker eller klienttekniker
- Gedigen kunskap om Windows-miljöer och Office 365
- Erfarenhet av att arbeta i servicedesk och hantera ärenden via telefon, e-post och personliga möten
- Stark förmåga att felsöka och lösa problem med hård- och mjukvara
- Erfarenhet av att installera och konfigurera datorer och programvara
- Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
- Stark serviceorientering och förmåga att förklara tekniska lösningar för icke-tekniska användare
- Förmåga att arbeta strukturerat och dokumentera lösningar i kunskapsdatabaser
Meriterande kunskaper:
- Erfarenhet av Azure Active Directory och hybrid molnmiljöer
- Erfarenhet av Vmware
- Kunskap om ITIL-processer
- Erfarenhet av automation och scripting (t.ex. PowerShell)
- Certifieringar inom relevanta områden
Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive:
- Mentor-program för kontinuerlig utveckling
- Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
- Konkurrenskraftig lön och förmåner
- Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom IT-support? Ansök idag och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!