Hållbarhets- och administrationskoordinator
Skicka ansökan 10 dagar kvar
Administrativ assistent
10 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Jinert AB är ett privatägt familjeföretag som erbjuder helhetslösningar inom lyft, specialtransporter och tunggodshantering. Idag är vi över 400 anställda från Ystad i söder till Kiruna i norr med huvudkontor i Hässleholm, där allting en gång startade.

Är du en strukturerad och engagerad person med ett öga för detaljer? Har du goda kunskaper i svenska och engelska och är en fena på digitala verktyg? Vill du vara en nyckelspelare i vårt arbete med hållbarhet och administration? Då kan vi ha jobbet för dig!

Vi söker nu en Hållbarhets- och administrationskoordinator som kommer att vara en central del i vårt arbete med hållbarhet och intern administration. Du kommer att ansvara för flera viktiga administrativa funktioner och hjälpa oss att uppfylla de krav som ställs enligt befintliga och nya direktiv.

Arbetsuppgifter

  • CSRD-rapportering: Säkerställa att vi uppfyller EU:s krav på hållbarhetsrapportering, analysera data och skapa rapporter som visar vår påverkan på miljön och samhället.
  • Dokumentation: Dokumentera och sammanställa information och leverantörsbedömningar på både svenska och engelska i olika portaler och i olika dokumentformer.
  • Administration: Uppdatera prislistor, ansvara för registreringar och underhålla personalens behörigheter för säkerhets- och behörighetskrav (ID06, SSG Access, ESA och Virk).
  • Nyckelhantering och inpassering: Hantera och administrera tillgång till våra lokaler, inklusive utlämning och återlämning av nycklar, samt externa inpasseringssystem.
  • Beställningar: Ansvara för beställningar och distribution av arbetskläder, telefoni, trivselfaktorer och annan utrustning till vår personal och våra lokaler.
  • Digitalt stöd: Vara ett stöd i våra digitala arbetsmiljöer, såsom Office-paketet och ledningssystemet, för att på så vis bidra med digital kompetens som effektiviserar arbetet.

Tjänsten är på 100% och placerad på vårt huvudkontor i Hässleholm, måndag-fredag kl. 07-16.

Kvalifikationer

- God erfarenhet av administrativt arbete

- Hållbarhetsrapportering (gärna CSRD)

- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i skrift och tal

- Van att arbeta med digitala verktyg och plattformar

- Strukturerad, noggrann, lösningsorienterad och med servicekänsla

Vi erbjuder dig

En varierande roll med möjligheter att utvecklas inom hållbarhet och administration i ett expansivt företag där din insats kommer att göra skillnad för både företaget och vårt samhälle. Du får möjligheten att vara en del av ett engagerat team som sätter värde på samarbete och innovation. Vi erbjuder dig en trygg heltidstjänst i ett privatägt familjeföretag som satser för de kommande 30 åren.

Låter detta som rätt roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan för att bli en del av vårt team!

Ansökningshandlingar skickas endast via mejl till: [email protected]

Tester och bakgrundskontroll är standard i rekryteringsprocessen.

Vi undanbeder oss vänligen men bestämt all kontakt med externa säljare, rekryteringstjänster eller annonseringslösningar.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-31
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
5 dagar sedan
Lund
Deltid
Administrativ assistent
Idag
Nybro
Heltid
Redaktör Sekreterare Registrator Administratör
Idag