På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vårt främsta fokus alltid är kunden och strävas alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert 🌈
På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
I rollen som kundservicehandläggare behöver du:
Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)
Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
God datorvana
Rent brottsregister
Meriterande är om du:
Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt
Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor
Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål
Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad
Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi ger dig möjligheten att välja hur du vill presentera dig genom att använda urvalsfrågor istället för traditionellt CV. Du har valet att låta din personlighet och potential lysa utan att behöva förlita dig på formella dokument. Hos oss är CV valfritt och vi strävar efter en inkluderande rekryteringsprocess där alla har chansen att visa upp sitt bästa jag genom våra urvalsfrågor.
Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h.
Anställningsstart: 7/10
Anställningsgrad: 80% med möjlighet till 100%.
Arbetstider: Passen är normalt förlagda mellan 08.00-16.30.
Låter det här som rätt utmaning för dig? Välkommen med Din ansökan redan idag! ⭐