OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-19

Trivs du i en serviceinriktad roll med fokus på kundsupport och felavhjälpning av vitvaror och att vara i nära kontakt med våra kunder? Elon Group genomför nya strategiska satsningar på service. Vår satsning innebär att vi finns med kunden hela vägen.   Om Elon Group Elon Group är en attraktiv arbetsplats. Hos oss präglas arbetsklimatet av omtanke för dig som individ. All verksamhet hos Elon Group byggs på mångfald, inkluderande och respekt för alla människors lika värde. Detta leder till engagemang, innovation och affärsutveckling. Tillsammans med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter gör detta Elon Group till en spännande arbetsplats. Att vara en attraktiv arbetsgivare säkerställer vi genom kompetensutveckling, löpande uppföljning av arbetsinsatser, bra ledarskap samt bra kommunikation.   Rollen och arbetsuppgifter I den här rollen ingår du i ett team om 6 personer och har daglig kontakt med våra kunder i Norden. Du hanterar dina arbetsuppgifter med känsla för service och effektivitet. Dina arbetsuppgifter och huvudsakliga ansvarsområden kommer bland annat att innefatta: - Grundläggande teknisk vägledning/felsökning över telefon, i kontakt med våra konsumenter och butiker som säljer Elons egna produkter. - Utvecklings- och uppföljningsarbete av produkter inom Elons egna varumärken. Tjänsten är placerad i Örebro eller Stockholm.   Vem är du? För att trivas i rollen ser vi att du har ett gediget teknikintresse, är duktig på bemötande, serviceinriktad och positiv lagspelare som gillar att arbeta med människor. Du arbetar snabbt och effektivt. Du har även ett systematiskt arbetssätt där du följer instruktioner och procedurer, har lätt att se detaljer men också helheten för att kunna fatta rätt beslut. Du är flexibel, tar ansvar och jobbar alltid med kunden i fokus.   Erfarenhet Du har med fördel jobbat med försäljning eller support inom hemelektronik eller vitvaror. Du har avslutad gymnasieutbildning. Vi ser att du har goda kunskaper i Office 365-paketet och är en van datoranvändare där olika system används parallellt. Du är också bekväm i att skriva och tala både svenska och engelska.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons