Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Receptionister till kund i Sundbyberg!
Skicka ansökan 17 dagar kvar
Kontorsreceptionist
17 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu två serviceinriktade konsulter till ett spännande heltidsuppdrag i Hallonbergen. Är du strukturerad, gillar kundkontakt och trivs med att arbeta på plats i team? Då kan detta vara uppdraget för dig! Om uppdraget

Vi söker två konsulter till en kund inom offentlig verksamhet för ett konsultuppdrag via oss på Bemannia på heltid. Uppdraget är placerat på kundens kontor i Hallonbergen, Sundbyberg, och omfattar arbete måndag till fredag kl. 08:00–17:00.

Uppdraget startar så snart som möjligt enligt överenskommelse och löper från 2026-02-01 till 2026-11-30, med möjlighet till förlängning.

Det finns två olika roller inom uppdraget:

  • En konsult med receptionsliknande arbetsuppgifter

  • En konsult i rollen som servicehandläggare

  • Båda rollerna är viktiga för att säkerställa god service och effektiv hantering av ärenden gentemot besökare och kunder.

    Dina arbetsuppgifter

    Arbetet innebär varierande service- och administrativa uppgifter. Du kommer att vara en viktig del av teamet och bidra till ett professionellt och välkomnande bemötande.

    Konsult med receptionsliknande arbetsuppgifter

    I denna roll ansvarar du bland annat för att ta emot besökare och hantera dagliga serviceuppgifter kopplade till receptionen.

    Arbetsuppgifter inkluderar:

    • Ta emot besökare och ge god service

    • Hantera inkommande och utgående post

    • Ta emot och skicka budleveranser

    • Utföra enklare administrativa uppgifter

    • Arbeta i kundens ärendehanteringssystem

    Konsult som servicehandläggare

    Som servicehandläggare arbetar du främst med kundkontakt och ärendehantering, både via telefon och e-post. Rollen innebär även att stötta receptionen vid behov.

    Arbetsuppgifter inkluderar:

    • Besvara frågor via telefon och e-post

    • Hantera och följa upp kundärenden i ärendehanteringssystem

    • Säkerställa att kunder får snabb och korrekt hjälp

    • Bistå receptionen vissa tider

    Ska-krav
    • Fullständig gymnasieexamen

    • Strukturerad och organiserad samt har förmåga att få saker gjorda

    • Serviceinriktad, noggrann och har god kommunikationsförmåga

    • Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

    • Trivs med att arbeta på plats och i team

    Meriterande
    • Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

    • Tidigare arbete inom reception, kundtjänst eller servicehandläggning

    Vad vi erbjuder dig

    Som konsult hos Bemannia får du:

    ⭐ En nära kontakt med din konsultchef⭐ Möjlighet till fler spännande uppdrag⭐ Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad⭐ Trygga anställningsvillkor

    🔭 Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia

    Om ansökan

    Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 9 januari 2026.

    Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila och [email protected].

    Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2022 Ledningssystem för informationssäkerhet

    Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

    Mer info

    Lön Fast månads- vecko- eller timlön
    Uppdragsform Vanlig anställning
    Publicerad 2025-12-23
    Antal platser 1
    Hemsida Länk

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Liknande jobb

    Assistent Sekreterare Administratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ säljare Administrativ assistent Administrativ sekreterare
    15 dec
    Assistent Chefsassistent Ledningsassistent Executive Assistant Administrativ assistent
    Idag
    Assistent Chefsassistent Ledningsassistent Executive Assistant Administrativ assistent
    Idag