Rollen
Är du serviceinriktad, noggrann och vill arbeta i en roll där du är länken mellan beställningar, leverantörer och ekonomi? På NYB söker vi nu en engagerad och strukturerad medarbetare till orderhantering & leverantörsreskontra. Du blir en viktig del av vårt växande företag, där kvalitet, samarbete och långsiktighet står i fokus.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inom orderhantering & leverantörsreskontra
Din profil – Kvalifikationer för att lyckas inom orderhantering & leverantörsreskontra
Du är en organiserad och kommunikativ person som sätter kvalitet och service högt. Du är van att arbeta noggrant, har god känsla för administration och gillar att ligga steget före.
Vi ser gärna att du har:
Vi söker dig med engagemang och vilja att växa tillsammans med vårt team.
Vi erbjuder dig en trygg framtid inom orderhantering och leverantörsreskontra
NYB är ett stabilt och växande företag där du får bra anställningsvillkor, moderna IT-verktyg och möjlighet att påverka och utvecklas inom din yrkesroll. Här värdesätts samarbete, yrkesstolthet och utveckling. Du blir en del av ett starkt team där vi arbetar långsiktigt – både när det gäller relationer och resultat.
Nordiska Ytskiktsbolaget AB (NYB) har i över 50 år varit en ledande aktör inom entreprenader, måleri, fasadsystem och totalentreprenader. Vårt tjänsteutbud täcker hela västkusten från Bohuslän till Trelleborg där vi hjälper byggentreprenörer, fastighetsägare, kommunala verksamheter och privatpersoner. Huvudkontor finns i Göteborg med lokalkontor i bl a Malmö, Varberg, Halmstad och Helsingborg.
Vi är stolta över våra ISO-certifieringar inom kvalitet (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) – en garanti för hållbara, säkra och effektiva processer.
Vill du veta mer? Läs mer om oss på ytskiktsbolaget.se