Strukturälskare med driv? Bli spindeln i nätet hos Alucrom! ?️?
Skicka ansökan 39 dagar kvar
Administratör Projektadministratör
39 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Projektadministratör Entreprenad/Fabrik

Har du erfarenhet av administrativt arbete inom industri, entreprenad eller produktion och trivs i en dynamisk och varierande miljö? Nu söker vi en Administratör till Alucrom AB! Detta är en spännande roll för dig som vill bidra till en effektiv och strukturerad verksamhet samt arbeta i en organisation med högt tempo och utvecklingsmöjligheter.

Om rollen

Som Administratör hos Alucrom AB kommer du att ha en central funktion och stötta både fabriken och entreprenadverksamheten. Rollen innebär en kombination av administrativa uppgifter, dokumenthantering och kvalitetskontroller. Du kommer att arbeta tätt med regionschef, projektledare och produktionspersonal för att säkerställa att processerna fungerar smidigt och effektivt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

  • Administrativ support för entreprenad- och fabriksverksamheten

  • Hantera inköp och orderadministration

  • Uppföljning av leveranser och materialhantering

  • Kvalitetskontroller och dokumenthantering

  • Planering och uppföljning av projekt

  • Hantera system och registrering av information i Monitor eller liknande system

  • Stödja ledningen med rapportering och analyser

  • Samordning av logistik och transport

Vi söker dig som har:

  • Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom industri, bygg eller logistik

  • God systemvana och erfarenhet av affärssystem (Monitor är meriterande)

  • Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel

  • Strukturerad och noggrann arbetsstil med fokus på detaljer

  • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

  • B-körkort (krav)

Utvecklingsmöjligheter

Rollen erbjuder möjlighet att växa inom organisationen och utvecklas i takt med att verksamheten expanderar. På sikt kan nya ansvarsområden inom logistik, kvalitet eller produktion bli aktuella.

Bra att veta!

  • Tjänsten är en konsultanställning via Temp-Team med goda möjligheter att övergå i anställning hos kund efter avtalad period.

  • Placeringsort: Stockholm/Jordbro, arbete sker på plats

  • Arbetstid: 7-16 eller 8-17 med viss flexibilitet

  • Start: Omgående, inför högsäsong

  • Friskvårdsbidrag: 2400kr

  • Resor kan förekomma, cirka 5 gånger per år med eventuell övernattning

Vill du vara en del av en spännande arbetsplats och bidra till framtidens industri? Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

I denna rekrytering ansvarar vi på Temp-Team för rekryteringsprocessen. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Elnaz Memarian på [email protected]. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Inköpare Inköpschef Upphandlare Inköpsledare Anbudsledare Projektledare Administratör Processansvarig Anbudsspecialist Affärsprojektledare Leveransprojektledare
15 mars
Orderansvarig Administratör Supporttekniker Orderadministratör Kundtjänstmedarbetare
11 mars
Sommarjobb Säljare Uthyrare Bilansvarig Biluthyrare Administratör Servicerådgivare Uthyrningsansvarig Kundtjänstmedarbetare
18 mars