Arbetsbeskrivning
Vi på Adecco söker nu Administratörer för framtida uppdrag i Nordvästra Skåne. Detta är en proaktiv annons med målet att hjälpa dig hitta en tjänst som matchar din kompetens och önskade karriärväg.
Om tjänsten
Ditt ansvarsområde kommer innebära att administrativt stötta chefer och/eller avdelningar i det dagliga arbetet. Beroende på specifikt uppdrag kan arbetsuppgifterna variera, men dina ansvarsområden som Administratör kan exempelvis innefatta:
• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet.
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Allmän administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar
Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel, med förmågan att kreativt finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.
Beroende på specifikt uppdrag kan kraven variera, men generellt ser vi att du möter följande:
• Erfarenhet av arbete i en administrativ funktion
• Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg
• Erfarenhet av SAP, MS Office och SalesForce
• Goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl tal som skrift.
Om ansökan
Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil.
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter:
Vid frågor gällande rekryteringsprocessen eller frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Sofia Waax via
[email protected]
Har du frågor gällande registrering eller liknande vänligen kontakta
[email protected]
Varmt välkommen med intresseanmälan!