Arbetsbeskrivning
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:Vi på Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundtjänst och som brinner för att hjälpa andra! I denna roll kommer du ta emot inkommande ärenden från kunder som har frågor om deras tv, bredband och fiber.
Tjänsten är baserad på Backaplan och anställningen inleds med en fullt betald utbildning så att du får rätt förutsättningar att besvara kunders frågor. Då du kommer interagera med norska kunder ser vi att du har grundläggande förståelse i norska, men du behöver ej kunna tala språket själv.
Vi söker dig som:
- Är lösningsorienterad och serviceminded
- Gärna har ett tekniskt intresse, kanske är du den i kompisgänget/familjen som ofta får hjälpa till när tekniken strular
- Har en fullständig gymnasieexamen
- Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vi erbjuder:
- En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En ung och modern arbetsmiljö
- Förmånlig rabatt på gymkort
- Lön och förmåner enligt Unionens kollektivavtal
Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider vilket är vardagar 9–20 samt helger 10–18. Du kommer arbeta varannan helg och då utgår självklart OB.
Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!