Arbetsbeskrivning
Vi letar nu efter 2 nya Servicedesk medarbetare som kommer arbeta som konsult ute hos vår kund. Du kommer att arbeta i ett team som består av ca 25 personer i en IT Servicedesk där hälften av teamet sitter i Köpenhamn och den andra hälften i Stockholm/Solna. Servicedesken är den enda kontaktpunkten för IT-incidenter, service förfrågningar och andra relaterade supportfrågor. Teamet stödjer företagets interna användare med administrations- och produktionssystem.
Detta är ett heltidsuppdrag motsvarande 40 timmar per vecka. Arbetet sker på plats under kontorstid på kundens kontor 3 dgr/vecka och resterande 2 dgr finns möjlighet till arbete på distans. Du behöver kunna arbeta enligt schemaläggning och arbetstider som kan variera men är mellan 06.45-18.00
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Du bör ha minst 1-2 års erfarenhet inom IT support
Bred kunskap och erfarenhet av Active Directory on prem och Azure Active Directory
Du måste behärska engelska och svenska flytande i både tal och skrift då supporten till användarna sker på svenska
Vi ser gärna att du har rätt mindset genom att vara serviceminded och fokusera på användarupplevelsen som är mycket viktigt för detta uppdrag hos vår kund. Du behöver vara en lagspelare, gilla att arbeta i en föränderlig miljö samt som verkligen gillar att supporta användare via telefon och mail.
Här finns det goda möjligheter att efter en tid kunna ta mer ansvar och att fördjupa sig inom vissa tekniska områden.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.