ICT Specialist
Skicka ansökan 23 dagar kvar
IT-specialist Klienttekniker It-supporttekniker
23 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker en talangfull IT-specialist till vårt dynamiska och innovativa team. Den ideala kandidaten har dokumenterad erfarenhet av Microsoft 365, Microsoft Active Directory (AD), Group Policy Object (GPO) Management och IT-support. Flytande svenska och engelska är ett krav.

Erfarenhet av SharePoint, Deployment och Contact Center-plattformar är meriterande, även om det inte är ett strikt krav.

Vad vi letar efter:

  • Dokumenterad erfarenhet av Microsoft 365
  • God kunskap om Microsoft AD och GPO Management
  • Omfattande bakgrund inom IT-support
  • Flytande svenska och engelska
  • Minst 2 års erfarenhet som IT-supporttekniker eller klienttekniker
  • Erfarenhet av att arbeta i servicedesk och hantera ärenden via telefon, e-post och personliga möten
  • Minst gymnasial IT utbildning


Meriterande erfarenheter:

  • Erfarenhet av SharePoint
  • Erfarenhet av Azure Active Directory och hybrid molnmiljöer
  • Erfarenhet av Contact Center-plattformar (Mitel, Genesys, Ace)
  • Kunskap om ITIL-processer
  • Erfarenhet av AI
  • Certifieringar inom relevanta områden
  • God kunskap om nätverk (VPN, WAN, SD WAN)


Placering och startdatum:

Denna tjänst är baserad i Lund eller Skövde, Sverige, med möjlighet till visst hemarbete. Startdatumet är flexibelt för att passa rätt kandidat.

Om du brinner för IT och är ivrig att ansluta dig till en snabb och kreativ miljö, ser vi fram emot att höra från dig. Ansök idag och låt oss bygga Dynavas framtid tillsammans!

Vid frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig till [email protected]


Dynava – Great customer service drives success.

Vi känner konsumenterna och deras behov och har skapat lyckade kundträffar sedan år 1911. Vi sköter bland annat kundföretagens kundservice, tekniska stöd, moderering, försäljning och kundrelationer, samt dess telefonväxel. Vi finns där kunder finns och betjänar dig på telefon, via e-post och via din webbplats, i sociala medier och i chattar – närsomhelst och varsomhelst, vid behov dygnet runt. Vi klarar av att hantera även stora volymer både effektivt och högklassigt. Utöver skräddarsydda företagstjänster producerar vi nummerupplysning och söktjänster 118 118 i Sverige och 0100100 i Finland. Vi är en del av Eniro-koncernen, som är börslistad på Nasdaq Stockholmsbörsen och har ca 1000 anställda i Norden.

Läs mer: www.dynava.se och www.enirogroup.com


Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-29
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb