IT Supporttekniker på deltid!
Skicka ansökan 149 dagar kvar
Supporttekniker It-supporttekniker
149 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

I rollen som IT Supporttekniker kommer du att supportera slutanvändare kring diverse IT-problem. Du kommer att ansvara för att vår kund får den service och IT-support de kan förväntas behöva i sitt arbete där dufår möjlighet att hantera många olika typer av ärenden på onsite och via fjärrstyrning. Några exempel på arbetsuppgifter är ärendehantering, felsökning, skapa konton och administrera i Active Directory samt Microsoft 365.

Vi erbjuder dig en kundnära roll, där du får möjlighet att arbeta nära tillsammans med kund och utvecklas i din roll som IT Supporttekniker. Du kommer också att få möjlighet att arbeta med en IT-miljö och en kund som ligger i teknisk framkant och hela tiden arbetar med ny teknik och framtida lösningar.

Vem är du?

För den här rollen ser vi att du har minst två års erfarenhet av arbete inom servicedesk eller IT-support samt goda kunskaper i Windows, Microsoft 365, Active Directory och hantering av mobila enheter (iOS och Android). Du har en grundläggande förståelse för infrastruktur och applikationer, och drivs av att utvecklas och bygga på din kompetens samtidigt som du håller dig uppdaterad inom nya teknologier. Vi ser dig som en naturlig problemlösare med ett öga för se och bidra medförbättringar, och som gärna engagerar både dig själv och dina kollegor i arbetet. Du trivs i nära samarbete med kund och motiveras av att tillsammans med ditt team skapa en stark leverans för kund.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av:

  • Windows OS
  • Felsökning, support och installation av hård-och mjukvara
  • Administration iActive Directory och Entra ID
  • Ärendehanteringssystem som t.ex. ServiceNow
  • Microsoft 365 och tillhörande applikationer
  • Konfiguration av datorer och mobiltelefoner

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på deltid (50%) och är tillsvidare

Placeringsort: Stockholm

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-31
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Tekniker IT-support Supporttekniker It-supporttekniker
Idag
Supporttekniker Line-supporttekniker 1st line supporttekniker
Idag
Tekniker IT-servicedesk Servicedesktekniker
Idag