Meet a Student Àr en jobbplattform för juniora talanger.För kunds rÀkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:Om tjÀnsten:
Som finsktalande Customer Service Agent fÄr du en nyckelroll i att hjÀlpa kunder att förbÀttra sin ekonomiska situation. Du kommer att arbeta nÀra anvÀndare och erbjuda tydlig och engagerande service, bÄde skriftligt och muntligt. I rollen ingÄr Àven att analysera och bedöma kreditansökningar, samt bidra till att utveckla och förbÀttra kundsupportprocesserna.
Dina framtida arbetsuppgifter:
Du kommer att ha ett brett ansvarsomrÄde och arbeta i ett dynamiskt team. Dina uppgifter inkluderar bland annat:
⹠Ge klar och koncis kundservice, bÄde via text och tal.
⹠Hantera och lösa kundförfrÄgningar med hjÀlp av din erfarenhet frÄn tidigare support- eller kundservicejobb.
⹠Analysera komplexa kreditansökningar i enlighet med företagets kreditpolicy.
⹠Bedöma kandidater för refinansiering av skulder.
⹠Delta i arbetet med att förbÀttra processer och höja nivÄn pÄ kundservicen.
Vi söker dig som:
⹠Har utmÀrkta kommunikationsfÀrdigheter pÄ finska och engelska.
⹠Har erfarenhet frÄn kundservice eller supportroller, helst i en liknande kapacitet.
⹠Har en passion för siffror och förmÄgan att lösa komplexa problem.
⹠Det Àr meriterande om du har 1-2 Ärs erfarenhet av kreditbedömning.
Ăvrig information:
⹠Start: Snarast, med hÀnsyn till eventuell uppsÀgningstid.
⹠Plats: Stockholm, med möjlighet till visst distansarbete.
âą Omfattning: Heltid.
⹠AnstÀllningsform: Tillsvidare.
Om kunden:
Företaget Àr ett innovativt fintech-bolag som strÀvar efter att förbÀttra mÀnniskors ekonomiska vÀlbefinnande. De erbjuder smarta digitala verktyg som hjÀlper anvÀndare att fÄ en bÀttre översikt över sin ekonomi och att sÀnka kostnader för konsumentkrediter. Bolaget har expanderat snabbt sedan starten och har idag kunder i flera europeiska lÀnder.
Om Wrknest:
PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se.