Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-07-04

Om tjänsten Nu söker vi en receptionist på deltid till vår kund i fastighetsbranschen. Här får du vara en del av ett företag som skapar värde för människor, företag och samhälle. Som receptionist hos vår kund spelar du en central roll i verksamheten och är ansiktet utåt i en av bolagets nyckelfastigheter. Är du en organiserad servicestjärna som älskar att vara navet i verksamheten? Då kan detta vara rollen för dig! Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag! Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 60% där du arbetar cirka fem timmar per dag. Om företaget Vår kund är ett ledande företag inom fastighetsutveckling och förvaltning, med ett starkt fokus på att skapa hållbara och innovativa lösningar för framtidens arbetsplatser. Mer information om företaget ges vid nästa steg i processen. Arbetsuppgifter Som receptionist hos vår kund är du navet för medarbetare, besökare och leverantörer i olika typer av frågor. Vidare arbetar du med varierade uppgifter inom kontor och administration. Det är viktigt att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt, är prestigelös och är redo att kavla upp ärmarna. I din roll är det viktigt att ta ett stort eget ansvar samt att vara behjälplig där behovet finns. Bland annat innefattar dina arbetsuppgifter att: • Välkomna och registrera besökare • Hantera leveranser och bud • Svara på inkommande mejl och samtal • Vara behjälplig med diverse frågor kopplade till rollen • Göra olika typer av bokningar till anställda/kunder, exempelvis taxi och mötesrum • First line support med tekniska frågor i gemensamma mötesrum Kvalifikationer Vi söker dig som har en servicekänsla ut i fingertopparna, du älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir en essentiell del av verksamheten! För att lyckas i rollen som receptionist hos vår kund ser vi även att du har: • Tidigare erfarenhet av liknande roller • En bakgrund inom service och en vana att hantera olika situationer och människor • En förmåga att hantera många ärenden samtidigt och prioritera bland ärenden • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • God administrativ förmåga och datorvana, bland annat inom Office-paketet Som person är du servicemedveten och har en inställning där du inte tycker att någonting är omöjligt. Du är van att arbeta självständigt men är även en duktig lagspelare. I din roll är det viktigt att ta ett stort eget ansvar samt att vara behjälplig där behovet finns. Du är van att jobba i en professionell miljö där du även har ett proaktivt tänk. Övrigt Start: november Placering: Centrala Stockholm Omfattning: 60%, tillsvidare Detta är en direktrekrytering där rekryteringsprocessen sköts av KFX HR-partner och du blir anställd direkt av kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mejl eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Jane Sundström på 08-663 99 00 eller [email protected] och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mejl. Välkommen in med din ansökan!

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons