Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-10

Är du teknikintresserad och gillar IT? Låt oss då presentera din nästa utmaning och möjligheten att vara med och utvecklas i ett expansivt företag som Supporttekniker på KassaCentralen!

Vi på KassaCentralen arbetar med vårt egenutvecklade system och produkter inom betallösningar med målet att förenkla försäljningsprocessen för våra kunder. Nu fortsätter vår tillväxtresa och letar därför efter en ny stjärna till vårt kontor i Malmö.


Om tjänsten,

Som supporttekniker hos KassaCentralen arbetar du främst med teknisk support och löser de problem som uppstår ute hos våra kunder på distans med datorn och telefonen som närmsta verktyg.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av;

  • Extern kundsupport
  • Felsökning
  • Konfigurering av våra produkter
  • Underhåll och reparation av hårdvara
  • Installation av applikationer, system och servrar
  • Arbeta i CRM-system


Vem är du?

Tjänsten innebär mycket kundkontakt, därför letar vi efter dig som är utåtriktad och trivs med att hantera kunder. Att vara service-minded är A och O!

För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, då arbetet stundvis kan innebära ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter.

Du ska ha,

  • Goda IT-kunskaper
  • Erfarenhet av liknande eller likvärdigt arbete
  • Teknisk utbildning

Resten löser vi! Tjänsten inleds med en introduktions där du kommer utbildas i våra system och produkter där du ges de vidare kunskaper som krävs för tjänsten.


Tjänsten är på heltid i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till [email protected] Märk ansökan med ’supporttekniker’ i rubrikraden.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons