OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-26

Om tjänsten: Kansliet för myndighetens överklagandenämnd har behov av en Administratör som ska vara behjälplig med i huvudsak nedan administrativa arbetsuppgifter. - Posthantering - Diarieföring av handlingar - Expediering av beslut - Hantera inkommande handlingar - Hantera frågor via funktionsbrevlåda - Vara ett operativt stöd för verksamheten Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid som beräknas pågå under perioden 2024-05-24 till 2024-09-30. Arbetstid förläggs helgfria vardagar mellan klockan 8.00-16.30. Arbetet utförs på plats i myndighetens lokaler i Stockholm. Krav för tjänsten: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Minst två (2) års erfarenhet av personal- och ekonomiadministration inom offentlig förvaltning • Minst två (2) års aktuell erfarenhet av diarieföring • Minst två (2) års aktuell erfarenhet expediering av beslut • Erfarenhet av fakturahantering • Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt  För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Om dig: Vi söker dig med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För att utöra arbetet på ett framgånsrikt sätt är det av stor vikt att du: - Har en god samarbetsförmåga - Är serviceinriktad och metodisk - Är flexibel utan att ge avkall på kvaliteten i arbetet - Har ett strukturerat arbetssätt och uppskattar  ordning och reda - Har arbetslivserfarenhet av självständigt arbete - Har erfarenhet av att hantera en stor mängd olika arbetsuppgifter samtidigt Då urval sker löpande kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag 2024-05-03. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kammarkollegiet Adecco är stolt leverantör till Kammarkollegiet inom ramavtalen för bemanning av kontorspersonal samt rekrytering av kontorspersonal och chefer i hela Sverige. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. [email protected]  Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons