Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Administrativ Kundservicemedarbetare
Skicka ansökan 180 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
180 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, samtal och administrering blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!

Om tjänsten ⚡

Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer mestadels ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder, konsulter och konsultchefer genom engagerad och meningsfull service som administreras korrekt i systemen.

Du kommer att:
  • Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang.

  • Hjälpa med frågor om hemsida och rekrytering.

  • Ha kontakt med konsulter och ta emot sjukanmälningar, tidsrapporteringar och stötta konsultchefer med administrering.

  • Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.

Vårt erbjudande🙌
  • Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega.

  • Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.

  • Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.

  • Friskvårdsbidrag.

  • Modernt och nyöppnat kontor där du får vara med i en spännande tillväxtfas.

Vi söker dig som 👀
  • Har ett intresse för kundservice och administrering och drivs av att utvecklas inom det.

  • Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå!

  • Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.

  • Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.

Tidigare erfarenhet av service eller administrering är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
  • Flytande i svenska i både tal och skrift

  • Goda kunskaper i engelska

  • Har datorvana

  • Godkänd gymnasieutbildning

Anställningsform och startdatum 🌞
  • Start: 2025-01-26

  • Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.

  • Arbetstider: Öppet mellan 07.00-18.00 mån-fre

Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Behovsanställning
Publicerad 2025-12-23
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sales Support Säljkoordinator Orderkoordinator Orderadministratör Leveranskoordinator Säljsupportmedarbetare
17 dec
Reparatör Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Underhållsmekaniker Kundtjänstmedarbetare
19 dec
Butikschef Butikssäljare Platsansvarig
18 dec
Tekniker Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Fältservicetekniker
9 dec