Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Vi söker en receptionist i Stockholm!
Skicka ansökan 13 dagar kvar
Telefonist Receptionist Växeltelefonist
13 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en receptionist till vår kund. I rollen ställs höga krav på professionalism, serviceförmåga och förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Arbetet ska alltid utföras i linje med myndighetens servicebegrepp och med ett trevligt och professionellt bemötande. OBS: Vi kommer att börja gå igenom ansökningarna efter årsskiftet. Om tjänsten Plats: Centralt i Stockholm, vid Odenplan Arbetstider: Måndag-fredag Öppningspass: kl. 07.55–16.55 Stängningspass: kl. 08.05–17.05 Uppdraget kommer pågå under 2 års tid till en början, med chans till förlängning Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som receptionist kommer dina arbetsuppgifter bland annat att bestå av att: -Ta emot telefonsamtal och koppla dessa till rätt person -Ta emot besökare, dela ut besöksbrickor och förmedla besökare vidare -Ta emot leveranser och säkerställa att de når rätt mottagare -Ansvara för att växelsystem och hänvisningssystem hålls uppdaterade -Utföra posthantering och postutdelning vid behov -Hjälpa till med bokning av konferensrum -Se över konferensytor och coffice i anslutning till receptionen flera gånger dagligen -Ha kontakt med leverantörer -Ordna utskick såsom brev, paket och bud -Vid behov hjälpa till att beställa och ta emot luncher -Vid behov bistå med övriga administrativa uppgifter, exempelvis utskrift och skanning av dokument, arbete kopplat till företagets intranät, felanmälningar och diarieföring Vem är du? För tjänsten krävs att du har: -Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning -Minst sex månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist -Goda kunskaper i MS Office eller likvärdiga program -Erfarenhet av telefonväxlar och hänvisningssystem -Mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift Personliga egenskaper Vi söker dig som är lyhörd, självgående och tar egna initiativ. Du har lätt för att lära, är effektiv och trivs med att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Ett trevligt bemötande, hög servicekänsla och god social förmåga är avgörande för att lyckas i rollen. Om verksamheten Välkommen med din ansökan! Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-19
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Assistent Sekreterare Administratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ säljare Administrativ assistent Administrativ sekreterare
15 dec
Ekonom Receptionist Kontorsassistent Kontorsreceptionist
Idag
Receptionist Kontorsreceptionist Ambulerande receptionist
Idag
Gävle
Deltid
Lokalvårdare Receptionist Hotellmedarbetare
Idag