Har du minst ett års erfarenhet av administrativt arbete? Trivs du med struktur, ansvar och många kontaktytor? Vill du arbeta i en samhällsviktig verksamhet där din administrativa kompetens är efterfrågad? Är du dessutom serviceinriktad och noggrann? Då kan detta vara rätt roll för dig.
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en administratör till vår kund, en statlig förvaltningsmyndighet. Tjänsten är placerad på myndighetens kontor i Stockholm, där arbetet sker på plats.
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma:
Dina egenskaper
För att trivas och lyckas i rollen som administratör är du strukturerad, pålitlig och har lätt för att arbeta enligt fastställda rutiner. Du är serviceinriktad och har en god kommunikativ förmåga, vilket gör att du hanterar många kontakter på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Vidare arbetar du självständigt, har ett öga för detaljer och kan prioritera när flera arbetsuppgifter pågår parallellt. Du är även flexibel och har en positiv inställning till att stötta verksamheten där behov uppstår.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2026-04-17, med möjlighet till förlängning. Start 2026-01-19.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35602 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen eller vilket kundföretaget är om det utelämnats ur annonsen.
Om Perido
Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.