Vi expanderar just nu vår supportavdelning och letar efter dig som vill arbeta med att ge våra kunder förstklassigt bemötande. Du blir en del av ett växande företag i en dynamisk miljö där vi ständigt strävar efter att utvecklas.
Drivs du av att leverera kundnöjdhet och service kan du vara den vi söker!
Vem är du?
För att trivas hos oss tror vi att du är:
• En problemlösare som är lösningsfokuserad och kan utveckla och hitta nya arbetssätt
• Flexibel och trivs i ett föränderligt arbetsklimat
• Trygg med IT-system och att använda telefon som dagligt verktyg
• Kommunikativ och vill ha ett socialt jobb där daglig kundkontakt är central
I rollen hanterar du kundfrågor via mail och telefon och säkerställer att kunden får bästa bemötandet. Då tjänsten är ny kommer du även ha möjlighet att själv vara med och forma och utveckla uppdraget för att på bästa sätt möta våra kunders behov och efterfrågan. Vi söker därför dig som vill utvecklas inom kundservice, support och kommunikation.
Grundkrav för tjänsten
För att söka tjänsten behöver du:
• Behärska svenska i tal och skrift
• Ha fullständig gymnasieutbildning
• B-körkort
Erfarenhet av servicebranschen är meriterande.
Eftergymnasial utbildning är meriterande, men inte ett krav.
Vilka är vi?
Vaccinova är specialister på vaccinationer och erbjuder trygg och professionell vård över hela Sverige. Med över 180 mottagningar – både egna och i samarbete med aktörer som Kronans Apotek och DOZ Apotek – når vi människor där de är, för att göra det enkelt att ta hand om sin hälsa. Hos oss får du arbeta i en flexibel och utvecklande miljö där din kompetens är värdefull och där du verkligen får möta människor.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i centrala Linköping.
Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!