OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Uppdragsbeskrivning:
Som IT Process Leader ansvarar du för att i samverkan med vår kunds operativa IT verksamhet, genom processutveckling och krav på verktygsstöd, säkerställa ökad effektivitet, kortare ledtider samt ökad OTD.
Du leder arbetet med utveckling och underhåll av en specifik process och dess relaterade metoder och verktyg. Rollen innebär att harmonisera processer, driva roadmap-aktiviteter, säkerställa överensstämmelse och optimera processdesignen, samt facilitera kommunikation och samarbete. Processen ska baseras på best practice och ITIL.
Skallkrav
Omfattning och villkor
Detta är en visstidsanställning på heltid under ca ett år, med möjlighet till förlängning hos NXT Interim Stockholm AB.
40 h per vecka med placering hos vår kund i Stockholm, Järfälla eller Linköping.
Vi tillämpar kollektivavtal.
Du har möjlighet till 100% remote, men också att sitta på NXT Interims kontor i Stockholm, Linköping eller Örebro.
Du behöver vara svensk medborgare och genomgå en säkerhetsprövning innan start.
Som underkonsult behöver du vara exklusiv egenföretagare.
Låter detta som en intressant roll?
Sök redan i dag eller kontakta oss så berättar vi gärna mer. Vi behöver en ansökan inkluderat CV på svenska som matchar vår kunds krav. Kunden kan fatta beslut tidigare än sista ansökningsdatum, urval och intervjuer sker löpande. NXT Interim och NXT Rekrytering är ett nischat och innovativt företag som är verksamma inom konsult och rekryteringsbranschen. Vi är verksamma inom HR, IT, Ekonomi, Sälj och Marknad och har över 20 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder våra konsulter bl.a sjukförsäkring, remote-arbetsplatser och flera andra förmåner som förgyller deras vardag. Vid anställning tillämpar vi kollektivavtal.