OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Du har jobbat minst 5 år inom servicedesk eller teknisk support och trivs som bäst när det händer grejer – felsökning, incidenthantering och användarstöd i komplexa miljöer är din vardag.
Det här uppdraget handlar om att hålla ihop en riktigt stabil servicedesk – där allt snurrar som det ska, användarna får snabb hjälp och teamet ständigt blir bättre. Vi tror att du gillar att ha koll, ta ansvar och hitta smartare sätt att jobba.
Arbetsuppgifter:
Krav:
Meriterande om du är grym på att felsöka i komplexa miljöer, har jobbat med klientutrullning och/eller har erfarenhet av behörighetsadministration
Som person tar du ansvar, gillar ordning och reda och löser saker utan att någon behöver be dig. Samtidigt är du social, service-minded och trivs med att samarbeta. När något går snett tar du tag i det direkt – du gillar helt enkelt att få saker att funka.