OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Om tjänsten
Vi söker dig som vill kombinera administrativt arbete med operativt ansvar för service av medicinteknisk utrustning. I rollen som teknisk administratör hos oss får du en varierad vardag där du både arbetar med dokumentation, planering och support – varvat med praktisk hantering och koordinering av medicinteknisk utrustning.
Du blir en nyckelperson i vår serviceverksamhet och arbetar nära såväl företagets säljteam som externa leverantörer och servicepartners.
Arbetsuppgifterna kräver inga särskilda förkunskaper. All nödvändig kompetens erhålls genom interna utbildningar, som successivt kombinerar teoretiska och praktiska moment.
Vårt kontor ligger i Marieholmsområdet, bara några minuter från centrala Göteborg. Här kommer du arbeta i en spännande bransch och bli en del av ett engagerat team med kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans.
Arbetsuppgifter
Vi söker dig som har
Meriterande
Vi erbjuder
Arbetstider
Arbetet är förlagt dagtid, måndag till fredag mellan kl.8:00-16:30.
Provanställning tillämpas.
Tillträde
Omgående - enligt överenskommelse.
Ansökan
Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan tillsammans med ett personligt brev och CV senast 2025-11-28. Urval kan komma ske löpande, så vänta inte med att söka!
I samband med din ansökan får du gärna bifoga en kort videopresentation (1–2 minuter) där du berättar lite om dig själv och varför du är intresserad av tjänsten.
Detta är frivilligt men hjälper oss i vårt rekryteringsarbete.