Projektledare
Skicka ansökan 50 dagar kvar
Projektledare Administratör
50 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Som projektledare hos oss ingår du i vårt Projektteam som ansvarar för att driva våra projekt från beställning till fakturering. Rollen innebär daglig kontakt med våra kunder, säljare och servicetekniker via fysiska besök, telefon, web och mail. Ditt uppdrag är att hantera tilldelade projekt (vilket avser leverans av produkt inkl. montage) i enlighet med vår projektprocess. I denna process ingår allt från inköp, leveransplanering, samordning med servicetekniker till fakturering och ekonomisk uppföljning. Ambitionen med varje projekt är att överträffa uppställda mål genom effektiv planering och bevakning av tillägg. För att komplettera vårt team behöver vi dig med tidigare erfarenhet av projektledning och med ett genuint teknikintresse. Du är van att arbeta självständigt, är en god administratör och har en stark servicekänsla och kundfokus. Eftersom rollen har ett stort kontaktnät är det viktigt att du är en god kommunikatör. Ditt uppdrag • Ansvara för och driva tilldelade projekt • Samordning med serviceorganisationen angående planerade montage • Hantera inköp samt leveransuppföljningar • Hantera leverantörs- och fraktfakturor Formella krav • Dokumenterad erfarenhet av projektledning • Väldigt god teknisk förståelse • Erfarenhet av inköpsarbete • God vana av att arbeta i kvalificerade administrativa system • Goda kunskaper i Office-paketet och CRM system • Kunskap/erfarenhet inom affärsjuridik • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper engelska, muntligt som skriftligt. Kunskaper i tyska är en merit. • Erfarenhet av Salesforce och Jeeves är meriterande • Kännedom om vårt produktsortiment är meriterande I denna roll är noggrannhet och eget driv viktiga egenskaper. Som person har du en hög social kompetens och har lätt för att skapa relationer. Du har en god förmåga att självständigt planera och strukturera ditt arbete. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett positivt gäng. För dig med starkt teknikintresse och vilja att lära dig nya produkter finns det mycket att upptäcka. Här finns utrymme för egna initiativ och goda utvecklingsmöjligheter till marknadsmässig lön och goda förmåner. Dematek är ett familjeägt företag där vi månar om vår personal och vi tycker att vi har en stark teamkänsla där vi arbetar tillsammans för att uppnå våra mål. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, kollektivavtal, semester, arbetstidsförkortning, utbildning och förmåner via Benify såsom friskvårdsbidrag och rabatter hos många företag. Vi arbetar utefter våra värdeord ÄGARSKAP - HANDLINGSKRAFT - TILLSAMMANS - HÅLLBART. Tjänsten är placerad i Segeltorp i södra Stockholm med möjlighet att arbeta på distans upp till två dagar i veckan. Om du arbetat i liknande tjänst och är bekant med vår produktportfölj kan annan placeringsort fungera. Resor förekommer. Ansökan Skicka in ansökan med personligt brev och CV på svenska eller snabbansök via LinkedIn. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Läs mer om vårt erbjudande som arbetsgivare på vår karriärsida!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-25
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Inköpare Inköpschef Upphandlare Inköpsledare Anbudsledare Projektledare Administratör Processansvarig Anbudsspecialist Affärsprojektledare Leveransprojektledare
Igår
Sommarjobb Säljare Uthyrare Bilansvarig Biluthyrare Administratör Servicerådgivare Uthyrningsansvarig Kundtjänstmedarbetare
18 mars
Bilvårdare Administratör
Idag