Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Arbetsbeskrivning

En av våra kollegor ska gå på föräldraledighet och vi söker nu dennes ersättare. Trivs du i en serviceinriktad roll med varierande arbetsuppgifter och nära kontakt med våra kunder?  I den här rollen har du dagligen direktkontakt med våra kunder och medlemmar och du hanterar dina ärenden med en känsla för service och effektivitet.    Om Elon Group Elon Group vill vara en attraktiv arbetsplats. Hos oss präglas arbetsklimatet av respekt för dig som individ. All verksamhet hos Elon Group ska byggas på mångfald, inkluderande och respekt för alla människors lika värde. Detta leder till engagemang, innovation och affärsutveckling. Tillsammans med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter gör detta Elon Group till en spännande arbetsplats. Att vara en attraktiv arbetsgivare säkerställer vi genom kompetensutveckling, löpande uppföljning av arbetsinsatser, bra ledarskap samt bra kommunikation.    Arbetsuppgifter  Dina arbetsuppgifter och huvudsakliga ansvarsområden innefattar:  - Hantering av inkommande ärenden till Elon Kundsupport - Support till medlem, kunder & slutkonsumenter via e-post, ärendehanteringssystem, telefon och chatt - Orderadministration och orderläggning - Mindre säljuppdrag och kampanjinformation - Du hanterar också övrigt förekommande supportfrågor så som information vid förseningar, leveransuppdateringar, leveransbokningar och produktfrågor - E-handelssupport mot ombudsbutik och konsument - Mottagande av felanmälan och eskalering inom organisationen - Butiksadministration För denna roll ingår du i ett team där vi sitter i ett öppet kontorslandskap i en större grupp. Rollen är placerad i Örebro och du rapporterar till Gruppchefen för Kundsupport B2C.   Personliga egenskaper och Erfarenhet  Vi ser att du har avslutad gymnasieutbildning och erfarenhet från service eller kundsupport. Du har goda kunskaper i Office-paketet och företrädesvis affärssystemet Jeeves och/eller Magento. Erfarenhet från hemelektronik-, vitvaru- eller transportbranschen samt ärendehanteringssystemet ImBox är meriterande.  För att trivas i rollen ser vi att du är serviceinriktad, positiv, driven och gillar att arbeta med människor. Du har ett professionellt bemötande och har lätt för att presentera och kommunicera information. Du har även ett systematiskt arbetssätt, är van vid att arbeta i olika system och har lätt för att följa instruktioner, mallar, manualer och satta rutiner.    Är vi rätt för varandra? Inom Elon Group är vi övertygade om att olikheter bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och några riktigt spännande utmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-24
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sommarjobb Säljare Utesäljare Teamledare Fältsäljare B2C säljare Eventsäljare Demonstratör Kommunikatör Eventpersonal Marknadsassistent Kundtjänstmedarbetare
15 apr
Supportmedarbetare Kundtjänstmedarbetare 1st line supporttekniker
25 apr
Sommarjobb Säljare Utesäljare Teamledare Fältsäljare B2C säljare Eventsäljare Demonstratör Kommunikatör Eventpersonal Account Manager Marknadsassistent Kundtjänstmedarbetare
15 apr
Kundrådgivare Teknisk support Supportmedarbetare Kundtjänstmedarbetare
25 apr