Är du en energisk och kundorienterad person? Vill du vara en del av ett växande företag i Europa (EMEA) och bidra till att leverera världsledande lösningar? Då kan du vara den vi söker! Som kundservicespecialist hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa hög kundnöjdhet. Du kommer att samarbeta med våra fabriker och kunder för att tillhandahålla korrekt produkt- och serviceinformation, skapa offerter och lösa eventuella problem med noggrannhet och effektivitet.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Arbetsplats
Du kommer att arbeta på vårt nya kontor i Uppsala, med möjlighet till distansarbete vissa dagar i veckan. Vi erbjuder en dynamisk och stödjande arbetsmiljö där du får chansen att växa och utvecklas tillsammans med oss.
Hur du ansöker
Är du intresserad? Ansök via vårt ansökningssystem genom att klicka på ansök här. Har du frågor om rollen, kontakta vår kundservicechef, Linda Cardenas, på +46 739 667 395 eller Talent Acquisition Manager Jenny Schauman på +358 40 827 2170. Vi påbörjar intervjuer omedelbart, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 31.1.2025.
Välkommen med din ansökan!
Optinova Group is one of the leading global suppliers of advanced tubing solutions for the medical device industry and fluoropolymer tubing for challenging industrial applications. Our mission is to improve the quality of everyday life around the world. The company has a proud history of 50 years and has its roots in Finland on the Åland islands, where the global headquarters is situated. Optinova has 4 manufacturing sites and sales offices in several locations across the world. The company employs more than 700 employees worldwide and we are committed to Quality, Customer Experience, Partnership, and Innovation. We pride ourselves of being a fun and professional place to work, with focus on being agile and fast moving in a family feeling workplace. Read more about Optinova: www.optinova.com