Har du en stark känsla för struktur och gillar att koordinera aktiviteter och processer? Vill du arbeta i en roll där du är en viktig del av ett team som arbetar med planering och administration? Då är detta jobbet för dig!
Om rollen
I rollen som administratör/koordinator kommer du att vara en central punkt för att hålla ordning och struktur i teamets arbete. Du får en viktig roll i att leda och koordinera aktiviteter samt stödja teamet med administrativa uppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
* Leda och koordinera ett stort möte som äger rum i mars.
* Stödja i att strukturera, leverera och underhålla olika administrativa processer kopplade till teamet.
* Arbeta nära teamet och andra roller som är direkt kopplade till planering och aktiviteter.
Vem är du?
Vi söker dig som har:
* Erfarenhet av administrativt arbete och/eller koordinering av aktiviteter och möten.
* Mycket god förmåga att arbeta strukturerat och hålla deadlines.
* Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och prioritera vid behov.
* Starka kommunikativa färdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift.
* God vana att använda digitala verktyg
Som person är du lösningsorienterad, proaktiv och trivs med att samarbeta med andra.
Ansökan
Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer och urval sker löpande.
Start: Omgående