Administratörer till statlig myndighet
Skicka ansökan 32 dagar kvar
Administratör
32 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vår kund, en statlig myndighet, söker administratörer med inriktning på arbetsmiljö. Rollen innebär att vara den första kontakten för besökare och leverantörer, med stort fokus på service, administration och koordinering. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Vår kund, en statlig myndighet, söker två engagerade och serviceinriktade administratörer med fokus på arbetsmiljö. I den här rollen blir du dels arbetsplatsens ansikte utåt, den första kontakten för både besökare och leverantörer. Med din välkomnande attityd och höga servicekänsla bidrar du till att skapa ett professionellt och positivt intryck. Rollen passar dig som är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du kommer att vara en viktig del av att stödja verksamheten och säkerställa att arbetsplatsen fungerar smidigt och effektivt, och kombinera receptionsarbetet med administrativa och koordinerande uppgifter. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Du kommer bland annat att... · Välkomna besökare och leverantörer i receptionen och hantera inskrivning. · Ansvara för hantering av taggar, nycklar och ID06-kort. · Administrera utbildningar, krisövningar och arbetsmiljöseminarier. · Hantera rapportering av olyckor, tillbud och arbetsmiljödata. · Stötta vid framtagning av månadsrapporter. VI SÖKER DIG SOM · Har minst 4 års erfarenhet av reception eller minst 2 års erfarenhet av arbete som beskrivs i annonsen. · Har god erfarenhet av MS Office och god datorvana. · Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. · Har giltigt B-körkort. Övrigt: * Placering: Sker på baser i Akalla och Kungens Kurva. Tidsfördelningen kommer att variera mellan de olika platserna över tid och är beroende av hur mycket arbete som pågår inom de olika arbetsplatserna och arbetsmiljöfrågorna för dessa arbeten. Myndigheten tillhandahåller bil för transporter till och ifrån de olika arbetsplatserna samt inom de olika arbetsplatserna. * Arbete sker fysiskt på plats under huvudsakliga arbetstider 06:00–15:00. * Start: 2025-02-01 - 2025-12-01 med god chans till förlängning. * Introduktion: Anställningen inleds med gedigen introduktion och utbildning. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-12-03
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk