OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Second Line Support
Line Support Second Line Support
Utgått

Arbetsbeskrivning

Om rollen Vi söker nu en Second Line Support till vår kund i Linköping. Vi söker dig som är en teamspelare och som har ett genuint intresse för support. Hos vår kund blir du en del av ett engagerat team med över 20 kollegor, där du bidrar till att förbättra användarnas vardag. I rollen får du möjlighet att utvecklas i en teknisk och problemlösningsorienterad miljö med moderna verktyg och metoder. Arbetet är fördelat på helgfria vardagar mellan 07.00 och 18.00.  Arbetsuppgifter  • Hjälpa användare med deras tekniska problem och beställningar. • Lösa ärenden via telefon och fjärrstyrningsverktyg med stöd av en knowledgedatabas där lösningar dokumenteras och delas.   Detta är en konsultanställning mellan januari-december 2025. Om dig • Har minst 2 års erfarenhet i slutanvändarsupport. • Har erfarenhet av systematisk felsökning, dokumentation och av att arbeta i ärendehanteringssystem. • Har erfarenhet av att arbeta med Microsofts operativsystem och Active Directory. • Har grundläggande kunskap inom infrastruktur, servrar, nätverk, SCCM, databaser och relaterade IT-komponenter.  • Har erfarenhet av ITIL-processer.    Kontaktuppgifter Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Beatrice Arvidsson via [email protected]   Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via [email protected]

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-11-29
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

IT-support IT-samordnare IT-generalist Teknisk support IT-drifttekniker IT-projektledare IT-systemtekniker It-supporttekniker Systemadministratör
19 dec
Förare IT-support First Line Support
23 dec