OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Är du en klippa på Excel? Har du jobbat med orderhantering? Vill du jobba på ett internationellt snabbrörligt bolag? Då tycker vi definitivt att du ska läsa vidare!
Allt vi gör på Samsung drivs av en passion för excellens och ett engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändring konstant och innovation avgörande för ett företags överlevnad. Under våra 80 år har vi alltid blickat mot framtiden och förutsett marknadens behov för att skapa långsiktig framgång. Som Order Admin Koordinator blir du en viktig del i att säkerställa att vi behåller vår marknadsposition och fortsätter berika och förenkla kundernas liv.
Varför bli en del av vårt team?
Vi är ett litet team som söker en ny kollega som kan sprida glädje i vårt dagliga arbete och samtidigt leverera i en snabbväxande bransch. Som orderadministratör har du ett brett ansvarsområde inom administrativa och affärsstödsrelaterade uppgifter. Dessa är likartade dagligen, men ingen dag är den andra lik. Vi söker en strukturerad, effektiv person med öga för detaljer.
För att trivas hos oss är det viktigt att du uppskattar högt tempo, förändring och att ta egna initiativ. Vi välkomnar någon som inte är rädd för att ställa frågor när något är oklart och som har goda sociala och kommunikativa färdigheter. Gillar du kundservice och att få kunder att känna sig uppskattade? Då kan det här vara rätt roll för dig!
Rollens syfte
Vi söker nu att förstärka vårt team med en ny kollega som tycker om teamwork och har nära till skratt. Vi arbetar i ett dynamiskt företag där vi hanterar både befintliga och kommande order, har regelbunden kontakt med kunder och säkrar kortsiktig prognos. I denna roll arbetar du nära med Supply Chain Management, Logistik, Försäljning och våra kunder.
Du kommer vara den centrala länken för våra kunder och ansvarar för att skapa ett smidigt informationsflöde mellan leverans och försäljning för att hålla våra kunder nöjda. Som "spindeln i nätet" kommer du ha nära samarbete med både kunder och interna operationer.
Mer specifikt omfattar dina huvuduppgifter och ansvarsområden:
Vi söker en person som:
Andra värdefulla erfarenheter som kan hjälpa dig att lyckas i rollen:
Samsung är ett dynamiskt företag i en snabb föränderlig bransch där det finns stora möjligheter till utveckling. För att trivas med oss måste du vara en person som uppskattar högt tempo, förändring och att ta egna initiativ.Praktisk information Start: Jan-25Omfattning: HeltidKontrakt: Konsultuppdrag på initialt 18 månader möjlighet till förlängning, du bör se långsiktigt på rollen för att vara aktuellPlats: Du kommer jobba från deras kontor i Kista efter deras hybridpolicy med tre dagar på plats och två hemma.
Att jobba som konsult på The Wofi!
Vi är medlemmar i Almega vilket innebär att som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agerar bollplank och rådgivare vid behov.
Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected].Urval sker löpande så se till att ansöka redan idag!