Arbetsbeskrivning
I rollen som lönespecialist hanterar du företagets löne- och förmånsadministration. Du ansvarar för de dagliga frågorna kring lön och förmåner, inklusive hantering av försäkringar, sjukfrånvaro, traktamenten, utlägg, samt semesterrelaterade frågor. Utöver dessa arbetsuppgifter kommer du att stötta med andra administrativa uppgifter som kan förekomma på en HR- och löneavdelning.
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av lön och en djupgående kunskap om olika kollektivavtal och lönesystem. Erfarenhet av Kontek Lön är meriterande och ses som en stor fördel för att snabbt kunna komma in i rollen.
För att lyckas och trivas är det viktigt att du är en självständig person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du arbetar strukturerat och analytiskt med ett skarpt öga för detaljer, vilket hjälper dig att säkerställa hög kvalitet i dina leveranser. Du har också en utpräglad känsla för service och trivs med att ge stöd och support till dina kollegor inom organisationen.
Bolaget är beläget i Jönköping och erbjuder möjlighet att arbeta både på heltid och deltid.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig konsult Elin Dresch på 072-214 23 87 alternativ Jennifer Djureholt 070-209 16 93. Vi välkomnar gärna din ansökan så snart som möjligt.