Arbetsbeskrivning
Vi söker nu två stycken erfarna rekryterare till vår kund. Man kommer att arbeta i kundens Talent Acquisition team som stöttar samtliga chefer med deras rekryteringar. Vi ser gärna att du har en examen inom relevant område, samt 3 års erfarenhet inom rekrytering.
Arbetsgivare: Randstad AB
Uppdrag på 3 månader: feb-april
Arbetstider: 38,5h/vecka
Som konsult på Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder.Du har samma fördelar hos oss på Randstad som hos andra arbetsgivare medkollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens samt får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Roller som man ska rekrytera:
Så kallat ”Rådgivare” och ”Privat bankers” – inom bank och finans där man möter privat- och företagskunder fysiskt eller via telefon. Specialister inom finans; analytiker, leasingprodukter, betalflöden där man supporterar och ger service etc. Övriga roller; marknad, sälj, ekonomi, HR, produktspecialister, projektledare.
Kvalifikationer
Krav:
Meriterande:
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.